attention whore

Gårkvällen blev kanska bra, tills vi skulle in till stan.
Aja, kan berätta lite om gårdagen åde.
Chillade hemma heladagen tills typ 7, hade tänkt att bara vara hemma, men jag hade gode tråkigt så jag drog iväg till kyrkogården och mötte upp Becka,Sara och Sanna.
Sen drog vi iväg till skolan, där Nora, 2d och Robin satt. Sen kom lite annat folk också.
Sen drog vi till Hampus, och var där i typ en timme-halvtimme.
Efter de drog jag, Sara, Sanna och Becka till musikensmakt. Sara och Sanna åkte i förväg för jag och becka var så söliga, så vi hittade inte till gültza, vi gick typ runt hela stan..
Tills vi äntligen hittade, haha!
Blev less på en fitta därborta också, hon förtjänade vad hon fick, och jag vet att du läser dehär nu, såja.
Aja, drar väl till Örnäset idag och är med Sariiis!
Nu såg jag att de regnar.....blööö
risiig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0