såpbubblor

Drog och mötte Sara.. Vadfan hände sen?!?!
Har typ hjärnsläpp..
Aja, drog iallafall hem till Sara sen och käka varmkorv :p
Vi skulle egentligen göra french hot dog, men vi hitta inget sånt bröd.
Vi gick runt hela coop. flera gånger, Sara var verkligen bestämd på att hon ville ha de..
Haha!
Så chillade vi iaf hos Sara ett tag, sen ut igen, så drog vi till skolan. Träffa lite peepz.
Sen var vi med Mirre och Moa också. Sen cyklade jag och Sara hem till hon för att de var så jäävla kallt.
Sen ut igen och träffa Micke, någon minut efter kom Krille och någon annan snubbe.
Hahaha, jag och Sara är ganska nasty......
Skoja, nämenjaa, vid kvart över 11 for jag hem. Och snacka om att jag höll på att frysa ihjäl när jag skulle hem.
Man märker verkligen att det börjar bli höst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0