rubrik

Tjenareeee!
Vaknade, fixade mig åde, drog till coop, mötte Sara, drog in till stan för att jag skulle lägga undan lite kläder.
Sen cyklade vi till Tuna för att umgås med Oscar, Vitte och ...Jack.
Sen efter vi varit ute på bryggan ett tag gick vi till Oscar, började se hiphiphora. Sen gick vi ut på och träffade Jenny och Jonas, sen kom moth ut, sen drog vi till Oscar igen, då följde Jenny med också!
Sen blablablablablaa. Kring 10 började jag och Sara våran cykeltur hem igen.
Drog in på coop när vi hade kommit till Örnäset, köpte en B&J som jag sitter och smaskar på just nu.
Ska slå på ännu ett till avsnitt av VD.
Saknar också en person jättejätte mycket just nu, vilket är denhär tjejen.
Vi kommer ha väldigt mycket att prata om när hon kommer hem! :D
skäms över hur jag såg ut på denna tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0