forever is a very long time

Drog aldrg till staden igår med Paulina och Becka. Utan kan berätta hur min dag blev istället.
Vaknade, duschade, drog till coop, mötte Sara, köpte godis, gick till scenen då Ludde och Micke kom.
Sen kom Ellen och linn också. Så chillade vi på örnäset ett litet tag, sen drog jag och Sara till hon.
Käkade osv, sen cyklade vi i dehär regniga vädret in till stan och var med Oscar och Jack.
Sen fick man även träffa en jävligt saknad Josefine också!
Ett halvår sen jag träffade henne sist, om man inte räknar med idag dårå.
Aja, sen kring 8 kom Jennifer, Kevin och Samuel. Hängde vi med dom i en timme tills deras buss kom.
Sen kring halv 11 cyklade jag och Sara till coop, köpte dricka.
Sen drog vi båda hem. Och när jag kom hem, kan ni gissa om jag var något blöt eller?
Vems fel? Jo kevins, han kasta ner mig i en vattenpöl den jäveln.. Men han kommer få igen!!
Nå bilder från förraåret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0