don´t fall in love, fall of a bridge, it hurst less..

Drog ut kring 12-1 och var med Niki, vi drog till Pierre och väckte dom:P
Sen så chillade vi däär i någon timme, sen cyklade jag och Niki in till stan, där vi var med Jenny,Olivia,Jonas.
Sen träffade vi Jack och Oscar också.
Sen kring halv 4 drog vi hem. Jag käkade osv, sen gick jag ut och mötte Niki igen.
Så drog vi till ica, träffa Moth och alla som var där.
Efter vi varit på ica en stund gick vi till "scenen" där Jesper,Lucas och Pk var.
Satt jag och niki där och typ garvade... Hahaha!
Jaa... Sen gick vi till Pierre, garvade ännu mera. Så såg vi på film osv.
Har nyss kommit hem. Ska se klart sista avsnittet av Vampire diaries sen ska jag ladda ner fast five och se den.
Längtar som inihelvete tills imorgon!!! :D
från när vi var i piteååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0