alla har väl fallit nångång i trans, fått känna den där viben av sann romans

Blev aldrig att Oscar och Vitte kom.
Utan jag och Sara cyklade in till stan, mötte upp Oscar och Vitte. Dom käkade på Dagobert.
Sen fick vi vänta ett tag innan ludde kom. När han kommit cyklade vi alla till Tuna.
Gick in till Oscar, såg never say never. Sen efter ett tag gick jag och Jenny ut och träffade Moth och Branne.
Sen följde vi in till Moth ett litet tag. Efter det så drog vi till "särdagiset" som Oscar kallar det.
Då ljög dom att det satt en spindel på mig, som lägger ägg osv.
Snacka om att jag fick panik. Oscar spelade in, ska be han skicka så kaaaanske den kommer upp på bloggen.
Ni lär ju märka ;)
Aja, kring 10 tror jag klockan var.. Drog iaf jag och Sara till Örnäset, satt och snackade där.
Sen drog jag hem. Just nu sitter och målar mina naglar :p
Tyckte bilden passa lite till inlägget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0