all of my words come out wrong

Drog och mötte Sanna på shell. Så cyklade vi till Sara. Så fixade hon sig lite, sen cyklade vi ut, var ute och chilladee.
Sen vid 4 drog jag hem och käkade, sen och möta Sanna igen. Så cyklade vi till skolan.
Då kom 2d. Så for vi till rökarstället. Då kom Wömsa och Sonny.
Sen kom Sara och Johannes. Blablabla, orkar inte berätta mer.
Haha, nämen, har varit en chill dag iaf!
Men hörrni! Kommentera vad ni vill att jag ska skriva om.
Tillexempel som hiss&diss? Videoinlägg? Dagens outfit? Antar att de är rätt tråkigt att bara läsa vad jag gör om dagarna, så ni får bestämma, för det är ni som läser!

Kommentarer
Postat av: Jenny

videoblogga fifan, du och jag kan göra en ny videoblogg någon dag, tillsammans ;) <3

2011-08-15 @ 15:03:40
URL: http://jennylundstig.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0