typ damp?

Nu är klockan halv 6 så nu ska jag fanimej försöka sova.
Är inte ett dugg trött. Men finns ju inga bloggar man kan läsa, för alla sover ju typ...
Och Becka den jeveln sover. Åja, Så jag skriver väl imorgon!
Becka vaknar säkert om någon timme, hahaha!
adios!

fett jävla gammal bild
haha, sikken tjocka ben jag har. speciellt om man jämför med dom brevid.
Dock skulle vi klä ut oss till något, så vi klädde ut oss till fjortisar.... kanske syns men aa :P
dock väldigt oseriöst, men det var dagen innan skolavslutningen så vi hade brännboll och blablablaaa
GODNATT FÖR SISTAGÅNGEN BLIR INGE MER INLÄGG, TROR JAG...............
HAHAHAHAHEJDÅ:D
övertrött eller?

Kommentarer
Postat av: emiliahröger

HAHAHHAA, nämen guuud mina beeen!

2011-04-24 @ 11:12:50
URL: http://emiliahr.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHHAA, nämen guuud mina beeen!

2011-04-24 @ 11:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0