min lördagskväll.. försörd.

Tjeenare!
Åh vad less jag är på min sepemorsa.
ÅÅÅÅÅH hela min kväll är förstörd.
Kul att jag måste sitta hemma en lördagskväll.
När man hade roliga planer för kvällen.
Döööööö vad less jag är.
Måste vara på hertsön hela kvällen.. Så denna kväll kan ju ta sig riktigt hårt i röven.
För att vara på hertsön på en helg? Näe, de funkar inte så..
För de är så jävla tråkigt här. Inte ens gården är kul. Typ spela kort. Kulliv.
Ohyeeeeeeeeeeah. Fast näe!
Hostar som en gris gör jag också. Min kväll är sabbad pågrund av min morsa.
Jaja nu ska jag dra.
Heipa
ååååh ge mig pengar någon

Kommentarer
Postat av: Angelica

Din mamma är väldigt sjuk, du kan väl fan vara hemma med henne en kväll när hon har opererats utan att klaga?

2011-04-03 @ 15:43:08
URL: http://angelicai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0