med becka

Tjeenare mannen!
Har varit dålig uppdatering under dagen.
Men har ju varit i Bondersbyn.
Har väl varit rätt chill där. Satt ute i solen, såg alvin och gänget. Käkade go middag, osv :)
Var väl hemma kring 7, då gick jag till Felicia och Becka var också där, därefter en kort stund kom Elena :)
Sen efter ett tag skulle Becka hem och käka, så jag Elena och Felicia gick till Ängskolan och gick runt där.
Sen gungade vi, så kom becka, så gunga vi ännu mer. hahaha. Sen gick vi hem till Felicia för jag frös som ett anus.
Och sen följde Becka med mig hem och nu ska hon sova här :)
Så vi ska väl sätta på någon film nu. Men ha en bra kväll!
Och glad påsk föresten! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0