kgofdkfdkfk

Är hos Becka nu.
Dagen har varit rikigt bra ändå. Söndagar brukar vara så sjukt tråkiga. Men ikket denna :P
Dagen spenderades först med Becka, sen med Rabin :)
Vi drog lite överallt vi. In till stan först, så träffade vi Oscar, sen träffade vi Moth och Claes.
Så chillade vi på stan ett tag, sen drog jag och rabin till bv, så käka vi på hans pappas pizzeria typ.
Sen kom hans morsa och hämtade oss så drog vi till hertsön igen. Så gick vi till Niki som just nu är i Luleå.
Sen gick vi ut, så träffade vi Linn, Kevin, Pk och Shanti.
Så drog vi till ip blablabla, Sen drog jag hem. Och nu har jag varken mobil eller dator.
Men jag får väl helt enkelt blogga när jag är hos kompisar åde.
Och bara så att ni vet, så kan ingen nå mig heller. Inte på en vecka.
Det suger min dase.
Jajajaja, ska dra till Niki nu. Pusss ♥

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ajdå, ingen mobil och ingen dator :o

2011-04-25 @ 09:39:34
URL: http://linneaflystam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0