jag saknar porsön

Hej!
Har kommit hem nyss.
Igår så var vi typ på ip hela kvällen med riktigt härligt folk.
Åhgud vad jag saknar att bo på porsön egentligen..
Skulle seriöst göra vadsomhelst för att flytta dit. Eller iaf flytta från hertsön.
Jaja..
Sen när jag och Olivia vaknade så käkade vi frulle, sen fixade vi oss lite snabbt, sen drog vi till stan.
Träffa micke på ica, så vi åkte buss med han. Sen var vi med Jenny i stan och träffade massa folk.
Sen droooog vi hem. Ska tjata nu på mamma att jag ska få fara till porsön ikväll igen.
Är så grymt härligt där på sommarn.. haha!
Men nu blev det ett rätt så långt inlägg så vi avslutar inlägget med lite bilder från gårdagen :)
fföööllk
haha särpontus ;PPPPP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0