Plugga engelska så att jag blir smart!

Thihihi, ja.. jag måste ju bli lite smartare tycker jag :)
Aja. Imorgon har vi engelska prov.. -.-'
Prov hit och dit.. hej och hå..
Aja jag kan iallafall leva med det.
Men nu tror jag dehär blir sista inlägget för ikväll.
För efter jag pluggat ska jag sova.
Men jo.. jag har också kollat på lite slalombyxor & jackor. Till i vinter.
För jag måste värkligen ha nytt allt sånt, slalomskidor, hjälm, täckbyxor, jacka, och allt sånt tjaffs..
Här kommer 2 bilder. Jag ska ha täckbyxorna och jackan!

Tyckte den var rätt snygg faktist :)

Och dom också! :)
eftersom att min mamma läser min blogg så...
Hoppaass du köper dthär.
Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0