jag tog en en kula för dig och fick en smula tillbax, för dig ska jag göra det tusen gånger om.

Blev inge tandläkare idag..:o
när jag tröck på stopknappen så stannade inte bussen.
Eller jo, den stannade och öppnade för personer som skulle hoppa in i bussen,
men han öppnade inte för mig som skulle ut.. :o
så då fick jag åka vidare till stan och massa blablabla
sen så när jag skulle hoppa av vid ica då jag skulle till skolan
Så glömde jag trycka på knappen.
Jag är riktigt duktig jag!
Iknow :>
aja.
ska typ vara med sofie ikv.
nu ska ja äta pizzzaaa
höhöh
tjockis jag er .
pözz
ngn bild på migg ;b dt var ialf i bussen påväg till norrbyskär elr så vare från norrbyskär :)  ja kmr inte ihåg ;B men ja saknar norrbyskär så sjukt mycket!
världens gamlaste bild
och saknar alllllllllllllllllllllllt ..
hemresan från norrbyskär .. ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0