<3


alla minnen vi har.. så grymt jäkla bra!
känns som att vi har börjat umgås mer nu.
fett bra de alltså!
du betyder så grymt mycket för mig..
så att det inte går att beskriva med ord.
men försöker göra det ändå, så gott de går.
Du är en av mina allra bästavänner.
en av dom jag skulle kunna offra mitt liv för.
jag älskar dig sjukt mycket babygirl.
never without u ♥

Emma Strömbäck.
så glad att du finns!
att vi just träffade varandra,
nog har vi bråkat..
men vi ska inte tänka bak på det förflutna.
vi ska tänka på nuet.
du betyder så otroligt mycket för mig,
så glad att ha en vän som man kan lita på,
och veta att du kan lita på mig med.
älskar dig hunn,
så otroligt mycket ♥

moa,
du är en av mina bästavänner..
alltid så glad,
när man är i närheten av dig blir man själv glad.
finns så underbara människor,
och en av dom är du.
vill aldrig tappa dig,
och tänker aldrig tappa dig heller.
du är som luft för mig,
omöjlig att andas utan. ♥

gumman..
ganska gammal bild, i sommras,
men whatever?
vi umgås typ inte lika mycke som i sommras längre,
efter dedär bråket har vi typ slutat umgås,
eller inte slutat.
men vi är typ aldrig med varandra längre.
nå träffas vi i skolan åde,
men det är inte samma sak.
måste börja vara med dig oftare.
för du betyder sjukt mycket för mig,
bästavän. jag älskar dig ♥

aliciagumman..
vi har grymt mycke minnen nu.
det minnet jag minns bäst är nog när vi cyklade från kallax till björx mitt i natten..
saknar det så..
men vafan har hänt egentligen?
det känns som att du inte är samma människa som i sommras längre,
men jag älskar å saknar dig,


har kännt dig i 7-8 år nu.
känns som att jag har kännt dig hela livet.
när vi gick på porsöskolan mobbade du mig och felicia...
men sen började vi umgås,
och nu är vi bästavänner.
du är en riktig äkta vän!
en som man kan lita på.
en som aldrig sårar.
en som man älskar.
du är en av dom som står mig närmast.
vi slutade umgås där ett tag.
men tog tag i det och började umgås mer och mer.
tappade nästan taget om dig,
men jag höll dig kvar.
du är en person som värkligen betyder för mig.


alla dagar med dig är minnen som man riktigt minns!
som när du,jag och olivia var på porsöip och fota å massa, våran fotograv var en soptunna..
hahahah
minns det såväl.. som om det vore igår.
saknar det oxå..
jag älskar dig jenny,
ska finnas för dig no matter what!
glöm aldrig det!
visst gumman?!




tror inte att jag har någon bild på mig och niki..
men skriver en text..
__________________
minns i sommras då jag lärde känna dig..
efter det har vi börjat umgås mer och mer.
och sen när jag hade dig som en av mina bästavänner
så flyttar du till foster..
fuck that!
saknar dig redan.
även fast det bara gått 4 dagar.
men det känns så tomt utan dig i luleå..
komhem..♥


________________________________________________________
jag älskar mina vänner!
men dom här 8 personerna har extra stor betydelse!
hoppas ni läser och förstår hur mycket ni betyder för mig. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0