30 november

var ju hos tandläkarn idag..
tog bort tandställningsgrejorna! :D
fett skönt att vara utan domdär järngrejjorna i käften :o
menja.. sen drog ja till örnässkolan och träffat alla som ja saknat grymt mycke..
sen for ja tillbax till skolan igen och hade engelska i 10 min..
heh ;>
sen drog jag och emma till moa.
typ hade liiiiiiiiiiiiite damp (A)
såna är vi lixom :D
sen drog vi till emma så åt hon,
sen så drog vi till moa igen så åt jag och moa där.
och sen drog jag och emma till gården medans moa drog på träning
och där var vi med rabin & ludde.
jamen dt var typ min dag!
ganska långt inlägg men ah.
tror it att någon orkar läsa menja.heh
pöss

missit! ♥

/
amandai


Kommentarer
Postat av: bbbbecka

ahmen söt ja var.

saknarrr !

2010-12-01 @ 18:35:13
URL: http://rebeckaviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0