27 november

Issa ska  göra en design åt mig! :D
heh
Sitter och lyssnar på såhär typ "depp" musik..
och bara tänker på det gamla..
Gud vad jag saknar det!
tillexempel sommarn 2008..
sommarn 2009.
och sommarn 2010.
saknar alla domdära 3 sommrarna extra mycket,
för dt är då ja har haft extra kul.
med mina bästabästavänner!



min navel ser ut sådär nu.. ser jävligt snett ut, men dt är piercingen som såhär " viker sig"
eller vad man nu ska säga.



ta mig dig igen en gång till.
bara en gång till. så att jag får uppleva allt igen.
allt som var så jävla bra. men nu.. ?
nää..

Kommentarer
Postat av: emiliahröger

smala unge;o<3

2010-12-05 @ 22:25:44
URL: http://dessesemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0