awsome helgg alltså!

i förrgår sov jag , rabin,jenny,olivia, nästan ottilia, och micke i tält, alltså ottilia for hem vid fyra -.-'
men de va kul. förutom att rabin bet mejj :s
ajja sen på kvällen vid 9-10 for vi in till stan , och kolla på cruzingen .
fedt kul föfan!:D  vi skrek åt dom åde ;>. vi fick nästan åka bil :D,
alltså.. med ngra vi it kände ;b.
men vi fick deras nr ;)
var där m ottilia, olivia , jenny, och josefin, och rabin lite där i början.
vi skulle egentligen åka med micke. men han fick inte fa ut .. alltså vi skulle åka raggarbil.
men ... sen så var han där å åkte bil fast inte i raggar bil dårå.
ajja.. sen cyklade vi till mjölkudden för ja & olivia och jenny skulle sova i tält.
fast sen vid tre på natten så for olivia hem fatt hon frös, hon skulle ändå vart hemma 9 på morgonen så..
då gick jag och jenny in och sovde.
och sen så for jag hem åde.. och nu sitter jag här..
ska fixa mig åde. sen ska jag äta, sen dra till becka.
de var allt för helgen.
pussN


Kommentarer
Postat av: elin

hahahahahhahahahahaha asså herregud . är ni coola nu för att ni stod och skrek till dom . lilla gumman fick ni nästan åka bil awww så bra ! duvet väl att dom var JÄVLIGT fulla och kommer bara tycka att ni är skämmiga om ni ringer/smsar dom ! haha väx upp isället eller oj juste glömde att du börjar 7an du är sååååååååååå stor !

om ni hade gått in i bilen hade ni bara blivit knullade i röven och sen dumpad i skogen ! hahaha

förestan awesome stavas awesome inte awsome !

2010-05-30 @ 14:59:48
Postat av: A

det verkade kul iaf. ;)

2010-05-30 @ 15:46:31
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: jenny

men förhelvete elin, din lilla avundsjuka jävel. vi lever vårt egna liv, och du kan leva ditt egna. omg va omoget

2010-05-30 @ 20:31:22
URL: http://jlundstig.blogg.se/
Postat av: Ottilia

OMG, amanda du behöver inte lägga ut allt på din jävla fitt blogg, omg , seriöst väx upp!!! ;O , JAG BLEV INTE SUR PÅ DEJ! ;O , så fuck off negeR ;)

2010-05-31 @ 15:17:52
Postat av: jenny

amanda skrev itt att du blev sur på henne ottilia? hon skrev att du blev sur, och dt måste du ju hålla med om att du blev?!

2010-05-31 @ 19:57:12
URL: http://jlundstig.blogg.se/
Postat av: olivia

HAHAHAHA, "ELIN" skrattretande .. låt oss bli knullade och dumpade i skogen dåååe, don't care that much. hahahah, lol. och sen handlar allt du skrivit bara om avundsjuka!

2010-06-01 @ 18:17:31
URL: http://oliviaronnlund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0