längesen man skrev :)

HEJALLA!

sry att de är så längesen ja skrivit, men i torsdags förra veckan på sportlovet for jag ju till dundret och har varit där sen i söndags, och där fanns de såklart ingen dator :(
och sen har ja inte haft lust att blogga, men nu har ja tråkigt , så nu kan ja uppdatera :D

kan ju börja att berätta vad ja har gjort i dundret :D
man har ju åkt slalom ofc :) såklart ramlade man ngra ggr, fick tom snö i näsan engång när man ramlade, hahah :D
och en backe vare ganska brant, och ja visste inte de, så jjag åkte bara, och sen försökte ja bromsa, men inte gick de inte..., så ja satt mig på röven och gled flera meter, hahaha :D
och jag är SÄMST på att komma upp när ja väl ramlat, så de tog en stund ;>
men de var otroligt kul ! :D ffast ändå så vare ganska dddyyrtt... men de är ju inte ja som betalar så de skiter vi i :D
vi hyrde ett hus som var tp långt? , haha , jjamen de var tp  rum och  sängar i varje rum.., och jag delade rum m, lovisasomintekanfisa ;> haha, alla ville spela på jacobs ( min lillebrorsas ) nintendo :D

nu kan ja lägga ut lite bilder från dundret :)


välkommen åter
DUNDRET


nerifrån :)
de ser inte så högt ut, men de äre uppifrån iaf :>
de blåste ngt förjääävligt däruppe !:o

baara för att ja ville lägga ut en bild på mejsjälv :D


/ amandaisaksson :)<3

Kommentarer
Postat av: LouiseKorvi

Äntligen uppdaterade du :)

2010-03-11 @ 20:01:42
URL: http://louizeee.blogg.se/
Postat av: amanda

haha, ja äntligen uppdaterade jag :D

2010-03-13 @ 01:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0