hiss&diss :)


musik: vad vore världen utan musik?

sjuk: de suger värkligen att va sjuk, som ja just nu är..
frysa: just nu sitter ja tp & skakar, jjag fryser sominihelvete,
och de är INTE kul !
--------------------------------------------------------------------------

de var veckans hiss&diss,
nu ska ja skriva lite om va ja har gjort idag..
jjag har tp inte gjort ngt idag !. har varit sjuk..
men var tvungen att fa å hämta mina slalom skidor ifall jag nu blir bättre imorn,
för då ska vi fa te ormberge m, klassen/skolan.
de ska bli kul !
ifall man inte är sjuk fortfarande då..
ajja, nu ska ja hitta på ngt.., men vettefan inte vad..
men ni kan ju kommentera min pixbox och blogg för att göra de roligare för mig ! :D

www.jossansbabe.pixbox.se alla kollar & kommenterar !<;
pååå min blogg oxå ofc.
ajja, puss på alla mina sötaläsare

/amandaisasSoEn .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0