pusselidusselidopp

dagen började med att jag och lina gick ner och åt frökost, sen.. gick vi till örnäset till olov.
sen for jag och lina till stan. där träffade vi n'n och hanna och krille. sen.. for vi till hertsön där åt jag och sen komde beckaa.
sen så, cyklade vi till m´mjölkudden och var med oscar,olivia,jenny,pontus,micke,och dannnee,
och sen så for jag och becka hem så duktiga som vi är så cyklade vi heeela vägen hem och dit :))))
sen.. så har vi garvat lite granna och inte gjort så mycke mer, snackat med någon sebbe på skype,
han är heeeet/becka
och nu ska vi ....... 10 år senare... vetja inte ;bbbbb
dampalosssss;DDDDDD


allltså... jag har haft lite damp i inlägget. men skitsamma
hejdå pussåknullhjärtegull ;d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0