emma strömbäck hära ;)

chacha , gästbloggar åt amanda nu ,
för att annars läre väl aldrig bli av me hennes bloggande ;)
haha men hon sitter och sminkar sig å ska fixa sig åde innan vi drar till lussecupen ,
vi har sovit tills nu så ja , vi är grymt trötta lixom ..
haha, men jag är iaf klar, för jag är inte lika jävla särit sölig som henne :D
hihihi , men iaf, grymt kul dt kmr bli ikv hoppas jag !
igår vare iaf de :)
vi förlorade 2 vann 2 och spelade lika 1 igår , samma gick de för amanda å dom :)


tänk att jag hade turen att träffa dig av alla miljoner människor på jorden,
den mest perfekta människan på jorden,
min bästavän ..
tänk att jag inte kände dig tidigare, fuck vilket helvete det var ,
att ha klarat mig utan dig förstår jag inte hur det gick till ..
du är den underbaraste personen jag träffat !
den finaste jag känner amanda..
du är så jävla bra på alla fucking sätt , och jag skulle inte klara mig en dag utan dig nu!
det går inte, du har blivit så betydelsefull för mig,
du är som min andra halva , fast den säriga delen :D
haha , jag älskar dig så mkt !
lillasyster å bästavän , tack för alla minnen jag fått uppleva med dig,
dom är grymma , dom är bäst !
på kort tid har vi hunnit göra det mesta , och utan dig skulle jag inte vara den jag är.
du är en av dom dära som tar riktigt mkt plats i mitt hjärta !
finner inte mkt mera ord för dig min ängel ~


haha, ja älskar dig sär !

<3 hihi kika in där ! min blogg ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0