5 december

inte hunnit blogga ngt idag eller igår kväll..
för vi satt inte vid datan,
men ja, efter discot så städade vi..
sen satt vi och prata sen drog jag, moa & emma till emma och sov där!
vi såg på ngnfilm.. fast ja somnade, och självklart så ritar moa&emma på mig å alllt.
typ stoppar ngt i min hand sen kittlar mig under näsan satt dom ska tro att ja ska trycka upp dt i ansiktet,
och ja fick D A M P på dom, för dom hade seriöst nå jävla problem,
dom kunde fan inte låta mig sova :o
sen på morgonen hade dom gömt mina kläder å allt,
såja..
taskigt värre..
men iaf så är jag hos moa nu! :)
vetinte om vi ska gå och kolla på hennes match för hon typ missade den eftersom att vi vakna så sent.
men ja
heh

älskarer, fast ni är taskiiiiiiiiig mot mig..:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0