HORAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!

är fedt irriterad just nu.
bara moa vet varför :ooooooo
men de är bara hon som fatttttarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
SERIÖSSSSSSSSSSSTTTTTTTTT ;o
menja,
förlåt fatt ja suger på att uppdatera,
men har ingen data hemma som jag får använda.
men fyller år om 2 veckor så, då har mamma sagt att jag ska få en data.
hon är så smart och säger vad jag ska få när jag fyller år.
aja,
hoppas jag får de oxå.
aja pusssss
jo, becka färgade mitt hår igår.
blev inte precis som jag ville ha de.
men de var tp sement färgg? ;o
aja här kmr bild..

de blonda är blondare irl.
men ska färga en gång till.
men mamma vill att jag klipper mitt hår först ..


ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH MITT HUMÖR ÄR INTE SÅ PERFA NU :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0